ΔΗΛΩΣΗ ΖΕΜΠΙΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ



Θα ήθελα να εκφράσω τη βαθιά μου ευγνωμοσύνη στους συμπολίτες μου που με ανέδειξαν Δήμαρχο Χαλκιδέων για δύο συνεχείς θητείες, αποδίδοντάς μου μέγιστη τιμή.
Αγωνίστηκα με όλες μου τις δυνάμεις, ώστε να υπηρετήσω την εντολή τους, με αυταπάρνηση, ήθος και εντιμότητα.
Συγχαίρω τον Χρήστο Παγώνη για την εκλογική επιτυχία.
Ευχαριστώ τα μέλη του συνδυασμού μας για τον δύσκολο αγώνα που έδωσαν, με αξιοπρέπεια, υπό αντίξοες συνθήκες.
Σεβόμενος το αποτέλεσμα της εκλογικής αναμέτρησης, θα εξακολουθήσω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου, ασκώντας εποικοδομητική και γόνιμη κριτική, ώστε να ‘ναι όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματική για το Δήμο η προσεχής 5ετία.
Με την ενωτική παρουσία μου, θα συμβάλλω για έναν ισχυρό Δήμο, στην υπηρεσία των πολιτών του, στα καθημερινά και στα μεγάλα προβλήματά τους.