Κορίτσι για σπίτι - με τον Ηλία Βρεττό μέσα;

Χαλαρή, όμορφη, άνετη και ακομπλεξάριστη, η Ευαγγελία Αραβανή από κοντά δεν έχει καμία σχέση με την ψυχρή και απρόσιτη εικόνα που πολλές φορές -όπως και η ίδια παραδέχεται- παρουσιάζει και η οποία οφείλεται στο γεγονός ότι είναι ντροπαλή, κάτι που την «καταδιώκει» από τα παιδικά της χρόνια.
«Την πρώτη φορά που είχα κάνει πασαρέλα σε επίδειξη μόδας -θυμάμαι ήταν στη Θεσσαλονίκη, ίσως για τον Ασλάνη-, επειδή ήμουν άπειρη και είχα το άγχος για το πού τελειώνει η πασαρέλα, βγήκα με βλέμμα τρομαγμένο», λέει γυρίζοντας πίσω στον χρόνο, το 2005, όταν είχε στεφθεί Σταρ Ελλάς. «Είχα γουρλώσει τα μάτια και δεν φρόντιζα να χαμογελάω για τον φακό ή να είμαι τσαχπίνα.
Θυμάμαι ότι μου το είχε επισημάνει η Αντζελα Ευριπίδη τότε», εξηγεί και συνεχίζει: «Θεωρώ ότι ήμουν από τις κοπέλες που δούλεψαν πολύ. Βέβαια, οι χρυσές εποχές ήταν επί Τσιντικίδου, Κουλιανού, Καγιά… Αν δούλευα τότε θα είχα βγάλει περισσότερα. Ωστόσο, το 2005 και τα επόμενα δύο χρόνια τα πράγματα ήταν ακόμα καλά. Φυσικά δεν μιλάμε για τρελές αμοιβές, αλλά δεν είμαι από τις κοπέλες που είναι σπάταλες, είχα μια διαχείριση χωρίς να είμαι τσιγκούνα. Η μόνη υπερβολή που επέτρεψα στον εαυτό μου ήταν μια φορά που είχα κάνει έναν κατάλογο και πήρα τα λεφτά την ίδια μέρα, πράγμα σπάνιο. Σκέφτηκα “πες ότι δεν δούλεψες σήμερα και δεν πήρες ποτέ αυτά τα λεφτά” και πήγα και αγόρασα μια πολύ αγαπημένη τσάντα που ήταν λίγο τσιμπημένη στην τιμή. Δεν το μετάνιωσα ποτέ. Ηταν μια Louis Vuitton, την οποία εννοείται πως έχω ακόμα». Στη συνέχεια ξανασυστήνεται στο κοινό μέσα από τους τηλεοπτικούς δέκτες. Ο φακός την αγαπά, αλλά δεν στέκεται σε αυτό. «Σίγουρα μια εμφανίσιμη κοπέλα μπαίνει αυτομάτως στη διαδικασία να πρέπει να αποδείξει ότι δεν είναι μόνο όμορφη, αλλά ότι μπορεί να σταθεί και να μιλήσει», διευκρινίζει. «Νομίζω ότι από όσα έχω κάνει αυτό έχει φανεί. Αν και μερικές φορές όταν είσαι μαζί με φτασμένους παρουσιαστές δεν έχεις τον χρόνο που θα ήθελες για να μιλήσεις ή να πεις την άποψή σου», καταλήγει. Ευτυχώς για την Ευαγγελία η τύχη τα έφερε έτσι ώστε -μετά την περιπέτεια που είχε στις αρχές της σεζόν με τη συμμετοχή της στην εκπομπή «Μες στην καλή χαρά», που έληξε με την αποχώρησή της- να βρεθεί με δική της μουσική εκπομπή στο MTV. Ωστόσο, δεν θέλει να μιλήσει άλλο γι’ αυτό. «Εχουν περάσει τόσοι μήνες, έχει κουράσει πια αυτό το θέμα», λέει μ’ ένα χαμόγελο.
protothema.gr