Βασίλης Χαραλαμπόπουλος: «Στα δύσκολα καταλαβαίνεις τον άνθρωπο που συνεργάζεσαι»


Ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος, καλεσμένος στην εκπομπή "Πρωινό Mou" το πρωί της Δευτέρας, μίλησε για την πορεία του στο θέατρο, τις αποτυχίες που αντιμετώπισε και τη σχέση του με τους συναδέλφους του.
“Μπορεί κάποια στιγμή να φούσκωσα και να ξεφούσκωσα λίγο πιο μετά. Γιατί δεν υπάρχουν πάντα επιτυχίες σε αυτή τη δουλειά. Περνάς και ζόρικες στιγμές. Εξαρτάται από τη δουλειά που κάνει ο καθένας. Μπορεί να μη γεμίσεις ένα θέατρο, αλλά να γεμίζει αυτό εσένα. Μπορεί μια εμπορική αποτυχία να είναι δική σου επιτυχία”, απάντησε ο ηθοποιός όταν ρωτήθηκε αν ποτέ αισθάνθηκε πως ξεφεύγει λόγω της επιτυχίας του, ενώ για τις αποτυχίες στην καριέρα του είπε: “Είναι αναγκαίο να συμβαίνει και αυτό, γιατί μετά σου δίνει και την ώθηση για να πείσεις τον κόσμο. Είναι σημαντικό στην αποτυχία το πώς θα φέρεσαι στους ανθρώπους που είναι δίπλα σου και συνεργάζεσαι. Σίγουρα την ώρα που συμβαίνει, το ψάχνεις ποιος έχει την ευθύνη. Στα δύσκολα καταλαβαίνεις τον άνθρωπο που συνεργάζεσαι”.
Για το αν αισθάνεται ακόμα ανασφαλής, παρόλο που βρίσκεται πολλά χρόνια στο χώρο, δήλωσε:  “Αν δεν ήμουν ανασφαλής, θα ήμουν στάσιμος σε αυτή τη δουλειά. Η ανασφάλεια είναι που μου δίνει ώθηση να κυνηγήσω έναν καινούριο ρόλο. Χωρίς κάτι καινούριο νιώθω ότι είμαι ένα τίποτα. Ξεχνάω ό,τι έχω κάνει στο παρελθόν και ξεκινάω από το μηδέν”. Δε δίστασε να πει ότι σε σχέση με το θέατρο είχε και δύσκολες προσωπικές στιγμές: “Αν περνάς ένα δράμα προσωπικό και έχεις να κάνεις κωμωδία, από τη μία είναι δύσκολο, αλλά από την άλλη, ειδικά αν είναι κάτι πιο επιφανειακό, μπορεί και να ξεχαστείς. Οι δυο ώρες στο θέατρο σε κάνουν να ξεχνιέσαι, να ξεχνάς τα προβλήματά σου”.
Τέλος, ο Βασίλης μίλησε για το πώς επικοινωνεί στους φίλους συναδέλφους του, το γεγονός ότι η παράσταση στην οποία παίζουν δεν έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα: “Δεν μου αρέσει να κριτικάρω άσχημα κανέναν, γιατί έχει κουραστεί για αυτό που κάνει. Κανείς δεν έχει πάει ξεκούραστα να δημιουργήσει κάτι. Αν κάτι δεν μου αρέσει, θα το πω, αλλά όχι την ημέρα εκείνη. Εκείνη τη μέρα έχουν την ανάγκη και την αγωνία να ακούσουν κάτι καλό. Κάποια στιγμή, σε έναν καφέ, θα το συζητήσουμε”.  
protothema.gr