"Είμαι παραδοσιακή γυναίκα!"


Κατερίνα Στικούδη. Θα μπορούσε να ανήκει στο 12θεο και δικαιωματικά θα διεκδικούσε τον τίτλο της θεάς Αφροδίτης. Η νεαρή τραγουδίστρια μίλησε στο περιοδικό ΕΓΩ! για την προσωπική της ζωή, την καριέρα της αλλά και την απόφασή της να πει όχι στη συμμετοχή της στην εκπομπή «Μες στην καλή χαρά».



«Έχω δεχθεί σχόλια, κριτική, δυσαρέσκεια και ρατσισμό. Δεν μπορούμε να αρέσουμε σε όλους, ούτε περιμένω να μου στήσουν λάβαρα και να μου πουν συγχαρητήρια. Δύσκολα υπάρχει παρθενογένεση στη μουσική»

«Είμαι παραδοσιακή γυναίκα. Θέλω να φροντίζω και να προσέχω τον άντρα μου! Έχω μάθει και να μαγειρεύω! Από την άλλη, επειδή έφυγα από το σπίτι μου αρκετά νωρίς, η ανεξαρτησία μου εκφράζεται με δυναμισμό. Το βασικό θέμα για μένα, όμως, είναι να μην υπάρχει ανταγωνισμός στο ζευγάρι».



«Δεν θεωρώ ως απόλυτο κριτήριο για να επιλέξεις μια δουλειά το πόσα λεφτά παίρνεις. Με τη Ναταλία είμαστε φίλες, μιλάμε πολύ και την εκτιμώ απεριόριστα. (...) Δεν μπορούσα να βρίσκομαι στην εκπομπή για καθαρά δικούς μου λόγους. Ήταν θέμα προγραμματισμού κάποιων επαγγελματικών συνεργασιών που είχαν ήδη κλείσει και δεν μπορούσα να είμαι παράλληλα στην εκπομπή»