Στα χνάρια της Μπέτυς Λιβανού

Η Μαργαρίτα Πανουσοπούλου είναι βέβαιο ότι έχει πάρει τη λάμψη, την ομορφιά και την κομψότητα της μητέρας της. Η κόρη της Μπέτυς Λιβανού και του σκηνοθέτη Γιώργου Πανουσόπουλου αποφάσισε να ακολουθήσει τον δρόμο της τέχνης. Η Μαργαρίτα Πανουσοπούλου μίλησε στο «Πρώτο θέμα» για την απόφαση της να γίνει ηθοποιός αλλά και για το διαφημιστικό σποτ μεξικάνικης μπύρας στο οποίος πρωταγωνιστεί και γυρίστηκε τη Μύκονο.




«Οι γονείς μου είχαν προδικάσει ότι θα γίνω ηθοποιός και μάλιστα κωμικός. Ήμουν δέκα ετών όταν ζήτησα από τον
πατέρα μου έναν ρόλο στην ταινία του ΄΄Ελεύθερη κατάδυση. Θυμάμαι τη μητέρα μου να θέλει να με συμβουλεύσει στα γυρίσματα- θα έπαιζα την κόρη της Κ. Καραμπέτη-κι εγώ ψευδά να της λέω... Σε παρακαλώ. Θα ακούσω μόνο τον σκηνοθέτη μου....» είπε ενώ αποκάλυψε πως αντέδρασαν οι γονείς όταν τους ανακοίνωσε ότι θα φύγει στο Λονδίνο για να σπουδάσει ηθοποιός: «Αρνητικά και θετικά έχει κάθε επάγγελμα. Ευτυχώς οι δικοί μου υπήρξαν ανέκαθεν ουδέτεροι και αποστασιοποιημένοι. Δεν υπήρχε περίπτωση να με εμποδίσουν σε μια απόφαση συνειδητή. Προφανώς ήθελα να σπάσω τον ιστό ασφαλείας και με λύπη μου λέω ότι έφυγα για σπουδές καλύτερου επιπέδου».real.gr