"Μόνο ο Γιώργος πίστευε ότι η σχέση θα κρατούσε..."

Μια συνέντευξη-ποταμό έδωσε στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» η Έλλη Κοκκίνου. Η τραγουδίστρια χωρίς φόβο και πάθος μίλησε για τη σχέση της με τον Γιώργο Μπόγρη για τον έρωτά της με τον πρώην σύζυγό της Παναγιώτη Βασιλειάδη αλλά και για την προσωπική κρίση που πέρασε πριν από ένα μήνα.


Για τον Γιώργο Μπόγρη«Κανείς εκτός από τον Γιώργο δεν φανταζόταν ότι αυτή η σχέση θα κρατούσε τόσο πολύ. Ούτε εγώ η ίδια. Όλο αυτό το έχει κερδίσει αποκλειστικά εκείνος. Όχι εγώ»
Για το ενδεχόμενο δεύτερου παιδιού«Θα ήθελα ένα δεύτερο παιδί, όχι τόσο για μένα, διότι αισθάνομαι πολύ πλήρης με τον Αλέξανδρο, αλλά για το ίδιο το παιδί, γιατί έχω αντιληφθεί ότι ενδόμυχα ζητάει ένα αδελφάκι. Θεωρητικά πάντα μιλάμε. Πρακτικά πρέπει να έχω εξασφαλίσει αρκετά πράγματα για να το κάνω, ώστε να τα καταφέρω να το μεγαλώσω ό, τι κι αν γίνει. Μεγαλώνω κι εγώ και είναι άλλες οι αντοχές και η υπομονή που χρειάζονται για ένα δεύτερο μωρό»
Για την κρίση που βίωσε«Μέσα στο καλοκαίρι, πριν από ένα μήνα πέρασα μια εσωτερική κρίση που αφορούσε στα “θέλω” μου. Το τελευταίο διάστημα, ωστόσο, αισθάνομαι ότι μπορώ πλέον να βάζω σε κουτάκια κάποια από αυτά. Δεν πήγα σε κάποιον ειδικό, έκανα διακοπές. Πιστεύω ότι έχω να κάνω πολλή δουλειά με τον εαυτό μου και κάτι μέσα μου, μου λέει ότι αυτή τη χρονιά θα τα καταφέρω. Θα βάλω σε τάξη πολλά κομμάτια του εαυτού μου»

Για τον Παναγιώτη Βασιλειάδη«Δεν ντρέπομαι που ήμουν με τον Παναγιώτη. Είχαμε ερωτευτεί πολύ, παντρευτήκαμε, κάναμε ένα παιδί, αγαπηθήκαμε βαθιά».
real.gr