«Ρε κορίτσι μου, πες και κανένα άλλο τραγούδι» είπε ο Μαργαρίτης στην Θεοδωρίδου

«Ρε κορίτσι μου, πες και κανένα άλλο τραγούδι» είπε ο Μαργαρίτης στην Θεοδωρίδου
Αφοπλιστικά ειλικρινής ήταν για άλλη μια φορά ο Γιώργος Μαργαρίτης σε συνέντευξη που έδωσε σε lifestyle σάιτ. Εκεί που μίλησε για όλα όσα τον ενοχλούν στο σημερινό star system.
«Πρόσφατα κατέβαινα από Καβάλα και συνάντησα την Νατάσσα (Θεοδωρίδου) στο αεροπλάνο και της λέω... ''Ρε κορίτσι μου πες και κανένα άλλο τραγούδι όχι όλο τα ίδια και τα ίδια, όλα καψούρικα με τον ίδιο ρυθμό. Σε κάθε δίσκο σου πέρνα και ένα κοινωνικό τραγούδι για τον κόσμο, βιωματικό. Λίγο μετά και ενώ συνεχίζαμε την κουβέντα μας η Νατάσσα μου λέει Ναι! θα το κάνω''. Αυτό εννοώ. Ότι υπάρχουν πολλοί καλοί καλλιτέχνες στη νέα γενιά αρκεί να πουν κι άλλα τραγούδια».
Αυτό δήλωσε ο Γιώργος Μαργαρίτης στο fthis, προσθέτοντας γενικά για τα σημερινά τραγούδια πως «Απορώ! Που το βρίσκουν το κουράγιο, αυτοί που γράφουν τα τραγούδια και αυτοί που τα τραγουδάνε, ενώ ο κόσμος διπλα τους πεινάει αυτοί να λένε ερωτικά και καψούρικα τραγούδια. Δεν βλέπουν τι γίνεται στη χώρα μας. Δεν μπορούν να τους γράψουν κι ένα τραγούδι που να μιλάει για την κατάσταση του κόσμου».
Ενώ ιδιάιτερα δηκτικό ήταν το σχόλιο του λαικού τραγουδιστή για την τάση που απαιτεί από τους τραγουδιστές να έχουν -πέρα από φωνή- και καλή εμφάνιση «Εμείς στα χρόνια μου κρυβόμασταν για να μην μας βγάλει κανείς με μαγιό. Τώρα αν δεν φωτογραφηθούν με τα μαγιό και τα παιδιά, θα τους φάει η «μαρμάγκα».
iefimerida.gr